Translate

יום חמישי, 13 ביוני 2019

אקסבוקס וואן בתוך מכונת הארקייד!







שלום ארקיידים!

טוב אז אחרי לא מעט שנים, הגיע זמן לשלב גם את האקסבוקס וואן, במכונת ארקייד!
נכון הקונסולה הזאת לא פריצה, ומן הסתם גם לא תהיה, שזה עדיין תמוהה בעיניי.
אבל יש מקודד נפלא מחברת ברוק. החברה הזאת מפתחת שנים מקודדים. ואדפטרים נפלאים לקונסולות משחק
מכל צבעי הקשת. הגאים, סטיקים למטוסים, כל אלה אפשר לשלב בין אקסבוקס,סוני,נינטנדו, ועוד.
המתאם שהזמנתי , ממיר למעשה את בקרי השליטה מהאקסבובקס 360 לאקסבוקס אאון! שזה מגניב.
אני יכול לשלב את האקסבוקס וואן בתוך מכונת מורטל קומבאט יחד עם האקסבוקס 360.
ולהנות מכותרים חדשים של האקסבוקס וואן , כמו: טקן 7,מורטל קומבט 11, ועוד.

אבל רגע אצלי במכונה יש מקודדים שהזמנתי בזמנו , שמותאמים רק לאקסבוקס 360!?
פניתי לייצרן מחברת ברוק ,והוא טוען שזה אמור לעבוד, אבל לא מבטיח כלום. האמת הוא צודק נראה לי...
מה עושים? החלטתי להסתכן ב 35 לירות שטרלניג (כולל משלוח) ולהזמין יחידה כזאת.

אז תזכורת איך נראה המקודד שמוחבר לאקסבוקס 360 הישן שלי...



אז כאמור הזמנתי מקודד אחד מפה:  https://www.arcadeworlduk.com/products/brook-xbox-360-xbox-one-to-xbox-one-controller-adapter.html


כעבור שבועיים...הגיע עם 2 כפתורי פוזה.


חיבור מהיר לאחת מיציאת יואסבי  והקונסלת אקסבוקס וואן... זז עם בקרי השליטה ומגיב מעולה!



ועכשיו קצת לחלק המורכב יותר...לאקסבוקס וואן הזה ספצפי יש קיבולת של חצי טרה בלבד. אני רוצה
לשלב משחקי מכות ועוד כמה זאנרים של שוט אםאפ לארקייד. ובשביל זה יש 2 אופציות או לחבר HDD חיצוני או פנימי.
אני החלטתי על פנימי.
אז שלב ראשון לפתוח את הקונסולה!


הלכה האחריות....


אקסבוקס ידועים לשמצה בפלסטיקה של המארזים שלהם, אבל אחרי שפירקתי כמה קונסולות סוני...זה טיול בפארק!




והפרונט מקדימה, בזהירות יתרה!


וזה למה...כבל ריבון נתונים שמחבר בין הקנוסולה.


מבט מלמעלה. המון אבק, על הדרך ננקה הכל.


לפני שאני מרים את המכסה ממתכת...לנתק כבל אודיו.


וגם את הכרטיס WIFI.



ו...הנה זה, פעם ראשונה האמת אני רואה את החומרה של האקסבוקס וואן, אז לפני ההארדיסק , אני מנקה קודם אץ כל האבק. ונתחיל במאוורר.




או...עכשיו אפשר להתחיל לעבוד שהכל נקי יותר.


כאמור יש כמה דרכים לפרמט הארדיסק לאקסבוקס וואן. יש לא מעט סרטוני ביוטיוב בנושא הזה.
אני בחרתי לעשות את זה דרך לינוקס, וזה ממש לא בגלל שאני אוהב את הלינוקס. פשוט הוא מותקן לי כבר באחת העמדות.
זה קצת מורכב וארוך, אני רק יתמצת פה בתמונות.



אז אחרי 900 הגדרות, ההארדיסק של 1TB מוכן לקונסולה.


אושר עילאי...האקסבוקס מתחיל לעדכן אותו בחירבושים שלו!


מתחיל להתקין...


כן אני כבר מזמין את זה...ממש בלי כסף!



טוב אז עכשיו שהכל עובד  יפה , אפשר לסגור חזרה את הקנוסלה. החלטתי על הדרך לעצב גם את הקונסולה לפי צבע המכונה...אפור משהו כזה.





והנה התוצר הסופי! עם בונוס...


ומקום משכנו החדש של האקסבוקס וואן! מתחתיו אקסבוקס 360 RGH!


וסאונד כמובן.


והנה הפלא! מחבר יואסבי לקנוסולה עצמה.



אפשר לבחור כל יציאת יואסבי.






וזה המקודד שעושה את ההבדל, התאמתי אותו לאקסבוקס 360 וגם לאקסבוקס וואן.

אני רוצה להוסיף כפתור שנקרא  XBOX GUIDE, ישמש אותי גם לאסבוקס וואן וגם ל360.
זה הכפתור המוכר שמפנה אותך ישירות לתפריט של הממשק.



לוקח מידות ומיקום לפני הקדיחה...



יצא בדיוק במיקום שרציתי!






הוספתי מדבקה לוגו לכפתור.

והנה זה מורכב.





ועכשיו להתחיל בהתקנות משחקים, אני מתחיל מכמה מהחדשים המעודפים עליי.




רכשתי גם כמה משחקים און ליין...ובניהם סטריט פייטר הקלאסי, כל השושלת פה!





ובחרתי לשחק קודם, דווקא בראשון...פעם ראשונה שחקתי במשחק הזה ב87' בכוכב שבתאי ת"א.


ויש כמובן את שאר הקלאסיקות...




אבל עם כל הכבוד, לא לשם כך התכנסנו.

מורטל קומבט 11, הוא הסיבה האמיתית לכל הפרויקט הזה!






השליטה ניתנת לשיניו בבקרים בכל משחק אם רוצים.





וגם טקן 7 מצטרף לחגיגה!



ואיך אפשר בלי קילר אינסטיג האגדי, בגרסת ריימיק מדהימה.




לאקסבוקס וואן יש לא מעט כותרים מגניבים בז'אנר משחקי המכות.





ומשהו קטן לסיום, החלטתי לפנק את המכונה עם תוסף של כמה מדבקות חדשות .


שני הדלתות ...כל צד בצבעים אחרים שמותאמים למכונה, עם השילוב החדש של מורטל 11.


לוחות הברית...



זהו מורכב!

והמכונה במלא הדרה.



הנאה צרופה...




לסיכום: אני די מרוצה מהשילוב של אקסבוקס וואן ,ואקסבוקס 360, ביחד באותה מכונה!
תמיד אני טוען שאם אפשר להנות מ2 עולמות ,למה לא?.
כמובן שזה לוקה בחסר שהקנוסלה לא פריצה, להבדיל מה 360. אבל לא חסר כותרים יפים וייחודיים לאקסבוקס וואן.
זהו חברים, להתראות בפרויקט הבא😗

הסבר קצרצר על המכונת ארקייד ואיך הכל עובד.



אין תגובות: