Translate

יום שלישי, 8 באוקטובר 2019

פנדורה בוקס 6!



שלום לכל הארקיידים!

כן עוד פנדורה! והפעם בגרסא מעודכנת יותר, עם שיפורים אופוציות נוספות לעומת גירסאות קודמות.
אבל אני יתחיל בזה שאומר שפנדורה מיועד למי שאין לו רקע בבניית מוכנת ארקייד, ורוצה המון משחקים בלי כיוונים ,הגדרות וכאבי ראש. יש גרסאות של פנדורה עם גויסטיקים מוכנים גם שבתוך התיבה יש כבר את הכרטיס משחקים. אבל אני לא יסקר את זה פה.

השוני המהותי בגרסא 6 ומעלה הוא האופצייה להוסיף משחקים! ומעבר לזה שהמעבד נהיה חזק יותר מקודמו, התוספו גם משחקי 3D כמו טקן.

טוב אז מתחילים, אני רוצה לבנות תיבה קטנה ופשוטה, שבתוכה אני יכניס את כל החומרה של הפנדורה.

6 כפתורים לשחקן אחד בלבד הפעם, את התבנית של הכפתורים והסטיק בד"כ אני מתאים אותה אישית. הפעם הורדתי מוכן. מהאתר המעולה הזה:
http://www.slagcoin.com/joystick/introduction.html?fbclid=IwAR1cdKnbEQiSk9kB6-0yJFS6wRkmE-tmQATwWYSfl7Hf_gvDAU6KbD7oSyc



מהדברים הפחות מורכבים לעשות שבונים ארקייד...


סלפי...החורים בפאנל מוכנים.

 

הוספתי קלפה (מגנון הרמה) לכל צד.


הדפנות של של התיבה עוברים תהליך של הדבקת קנט.



והנה סרטון הדגמה:


והנה הבסיס של התיבה מוכן עם הדפנות.


ועם החלק העליון ...



הוספתי חור גדול מאחורה להעברת כבלים ושאר ירקות.


זהו סיימתי, כאמור התיבת פאנאל הזאת מיעודת לשחקן אחד.




בנתיים החבילה מעלי אקספרס הגיעה.


וחזרה לפאנאל , הרכבתי את הסטיק ו - 6 כפתורים.


ושאר הכפתורים למעלה...


לקופסא פנדורה בדגם הזה אין כפתור הפעלה?!




הוספתי מפסק קטן של הדלקה  לפנדורה עצמה, לא יודע למה אין מפסק הדלקה...היצרן גם לא טרח להסביר את זה. אולי הוא חושב שזה ברור מאליו.


ולבסוף נדלק!



עכשיו למקם את זה בקופסא עצמה עם הכפתורים...


טסט ראשוני לכפתורים ולגוי'סטיק.




עכשיו שהכל עובד...מיקמתי הכל בתוך הקופסת פאנל, והוספתי 2 רמקולים קטנים.


הפנדורה מגיע עם יואסבי קטן, שבתוכו יש את כל הרומים והמשחקים. מצד ימין הקטן זה המקורי של החברה, והשמאלי הגדול זה אחד חדש שהכנתי ואיתו אני יעבוד.



העתקה והוספת רומים היא די פשוטה למעשה, יש תקייה יעודית לכל דבר.




אז אחרי שהוספתי רומים של ארקייד ,וגם סוני! הדלקה...



התפריט החדש הוא נוח יותר ,ויפה לעין.




טוב אז דבר ראשון אני בודק כמה משחקים קלאסים, שחלקם לא היו בגרסאות קודמות של הפנדורה.





ויש התוסף החדש של סוף סוף תמיכה במשחקי 3D כמו טקן ושאר ירקות, האמת מהתחלה ההיתי סקפטי בעניין הזה. ולא סתם...בבדיקה קצרה שעשיתי גילתי שבפנדורה מותקן אמולטור של קנוסלת הPSP ומשם הדרך קצרה אומנם לעשות אמולצייה לכל המשחקי 3D ,לא בטוח אגב שגם יעילה.






אגב אחד הדברים המגניבים שיש בגרסת הפנדורה הזאת, שאפשר בכל עת לעשות עצירה או יציאה מכל משחק.



פה בתפריט כמו שרואים הוספתי לספריית הרומים דרך היואסבי את המשחקים הבאים. ניתן להוסיף כמעט את רוב המשחקים שיש בMAME אבל הוא חייב להיות מותאם לפי גרסת הפנדורה.





ויש את המשחקים גם שאפשר להוסיף לסוני1 ! אני הוספתי באטמן. וסימולטור טיסה.






טוב אז אני חייב לציין שכל המשחקים לסוני 1 , רצים חלק ללא לאגים וללא קרטועים.

והנה סרטון שמסביר את כל הפרוייקט הזה:



זנזורי מנסה לתהות על קנקנו של הפנדורה...



לסיכום: פנודרה 6 הוא מוצר נחמד למי שרוצה חיים קלים. הפנדורה עבר כברת דרך לעומת הגרסאות הישנות יותר, ויש עדיין מה לשפר.











אין תגובות: